Miten voin palauttaa Oppi&ilo-verkkokaupasta ostamani tuotteen?
Hae
Maksunvälityspalvelu Paytraililla on huoltokatko 29.8. 00:00 - 05:00. Verkkokauppatilausten Paytrail-maksuissa voi esiintyä lyhyitä häiriöitä huoltokatkon aikana.
Miten voin palauttaa Oppi&ilo-verkkokaupasta ostamani tuotteen?
Verkkokaupastamme ostetun tuotteen voi palauttaa kuluitta 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta postitse asiakaspalautuksena. Palautukseen tarvittava postin sopimusnumero on: 630 424
Tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja huolella pakattu.
Mukaan tulee liittää kopio lähetysluettelosta tai kirje, josta ilmenee tilauksen numero, tilaajan nimi, osoite ja puhelinnumero.
Rahat palautetaan sille maksutavalle, jolla tilaus on tehty.
Palautusosoite: Asiakaspalautus Sanoma Pro Oy c/o Porvoon Kirjakeskus Teollisuustie 4 06150 PORVOO