B46E2A66-604E-4D4C-B810-96A063E38CAC63970A8D-C0F2-4A36-8579-26EDA1D5AEAD99565D1E-B1AA-4646-91A6-B936042A6D79AC29B026-FD6A-44D5-9BB5-863AE20D58EFicon-animation-m47704CAF-15B4-43C1-97C4-4FFDD0712665icon-audio-m_165419416-D162-4031-A7D8-97AE374BD211A57771A7-1F09-4686-AC84-22387B42A144F54B3EB7-33DF-4F70-8937-2439050B45DA70CA8E4C-75BD-4A9C-90DD-E23CAE7196732F053FCF-BAC4-4F0F-B6A9-574060EA4B45A45E6A23-C541-40F2-BB3E-6ECE85B2F11FFE0E871C-ECFD-410A-A65A-2E4F145AE081A94198F5-76B0-423E-888A-CBF9A1FA5DA1icon-extra_materials-micon-extra_texts-m6D95466C-5D86-4FD2-BE6D-EF76D39612208727D67E-85CE-4838-86C9-B128315BAE19B4B60ACA-FEED-4F31-A67B-B455F52072AD882E75D3-6FA6-4682-B263-DD145E4B90E4E1035C1F-18EE-4E32-A3E7-8EB6EA3014AFD174FDF2-8E53-4A81-9C54-6FAD19BE5CDE73103793-14B2-4A04-BE7E-115C6A5164D09036873E-C169-4E77-831F-66D6600F6DB24DE14A8F-8936-4FA8-B5B6-0FCDB94BE354icon-hs-m4CADF515-2FE9-4D16-81AC-7C11870C5125D8B353BD-F0C7-417F-9F2C-2A40B0C71055F36755E4-0FB3-4481-B2AA-2D399F6C02B9D0649E3E-C5D7-4C6D-A50A-BE392D2E6115CD4924EC-5939-4893-9B30-4FE8032D8BAA2D69EFBF-EE66-459B-A671-374C0312F9592BB25427-25C0-4075-BD1E-6119B9E8AB1492997E17-AA90-4F84-96FC-2C5CE5B412A0F34B4902-61B1-40A5-9B8F-DCA91B57E9C70C0CE5FA-01E4-4889-9E8F-BE5DD13656279F0658A4-8465-4469-9534-75A839A220D6A68F3D0C-9BD8-449C-8E90-6B02E7401B88364AE760-9757-4E3D-9CCB-7AD08154DAB6DC9A13BF-B206-4D6D-9F0D-3A2DB09D080838FEB40D-F2F8-4687-B280-7FE59F684ABAA974F39A-FB11-4402-9740-01A51355026C0673F139-7295-4FCB-BEC1-2A51E98F0B313DA39253-A68D-40DD-867F-7241001F783AFAF052B4-A892-4236-ABD4-85F85FAFCA759110FD6A-E575-4DA7-80D1-391A814DB97D54F3246A-0C61-4524-A032-5FBC8C53CCDDD0996743-8F0B-4A0E-8F34-6A2B9A7DFC44icon-tests-m9E560775-4E5B-4C97-A041-08F612D1E23F2AF8E4B3-0A73-4B10-9A59-BDD0C01BF6D399565D1E-B1AA-4646-91A6-B936042A6D79icon-wordbook-mC1054482-C280-4B10-9498-B550359E888A9628AA20-BE6B-428B-BEB8-D8E8BF276898451170CC-B0CC-462B-AD3C-256860DEC8CC3

Maksunvälityspalvelu Paytraililla on huoltokatko 20.2. klo 00:00-05:00. Verkkokauppatilausten Paytrail-maksuissa voi esiintyä häiriöitä huoltokatkon aikana.

Ilmainen toimitus  yli 35e tilauksiin | Toimitusaika 2–3 arkipäivää

Tilaus- ja toimitusehdot

Sanoma Pron Oppi&ilo® -verkkokaupan (”Verkkokauppa”) tilaus- ja toimitusehdot yksityis-, yritys- ja oppilaitosasiakkaille

1. Yleistä

Yksityis-, yritys- ja oppilaitosasiakkaat (”Asiakas”) voivat ostaa verkkokaupasta Sanoma Pro Oy:n omistaman Oppi&ilo® tuotemerkin alla kustantamia viihteelliseen oppimiseen liittyviä tuotteita. Verkkokaupan tilauksiin ja toimituksiin sovelletaan Suomen lakia ja näitä tilaus- ja toimitusehtoja (”Tilausehdot”), jotka ovat julkisesti nähtävissä Verkkokaupassa. Sanoma Prolla, jonka osana Oppi&ilo toimii, on oikeus muuttaa Tilausehtoja. Muutokset astuvat voimaan ilmoitettuna ajankohtana. Tilausehdot korvaavat aiemmin voimassa olleet Verkkokaupan tilausehdot.

Verkkokaupan käyttöön sovelletaan lisäksi erillisiä käyttöehtoja, jotka ovat julkisesti nähtävissä verkkokaupassa. Verkkokaupan käyttäjä sitoutuu lisäksi noudattamaan Verkkokaupan erillisiä käyttöehtoja. Mikäli johonkin Verkkokauppaan kuuluvaan osioon sovellettavat erityisehdot ovat ristiriidassa näiden ehtojen kanssa, sovelletaan ensisijaisesti kyseisiä erityisehtoja.

2. Asiakkuus

Asiakkaat voivat ostaa verkkokaupasta painettuja tuotteita rekisteröitymättä palveluun. Tällöin tilaajan antamia yhteystietoja käytetään ensisijaisesti tehdyn tilauksen toimittamiseen ja maksutapahtuman käsittelyyn. Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään yhteystietonsa, jotka sisältävät sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron sekä nimi- ja yhteystiedot.

Yritys tai oppilaitos voi tehdä tilauksen Sanoma Pron asiakaspalveluun, joka vastaa myös Oppi&iloa koskevista tiedusteluista, puh. 0203 91 000 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@sanomapro.fi.

Tarkempi asiakkaiden henkilötietojen käsittely on kuvattu Oppi&ilon tietosuojalausekkeessa.

3. Tuotteiden hinnat

Kulloinkin verkkokaupassa voimassaoleva hinta näkyy tuotteen esittelysivuilla ja tilauksen vahvistamisen yhteydessä verkkokaupan ostoskorin tilausriveillä. Hinnat ovat kustantajan ohjevähittäishintoja, jotka sisältävät kulloinkin voimassaolevan arvonlisäveron (kirjoissa 10 % ja muissa tuotteissa 24 %).

Tuotteen hinta määräytyy tilaushetkellä voimassaolevan hinnan mukaan. Sanoma Pro pidättää oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja.

4. Tuotteiden toimitus- ja palautusoikeus

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 2 – 3 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Jos tilattua tuotetta ei ole saatavilla varastossa tilauksen sinne tullessa, lähetämme tuotteet jälkitoimituksena.

Toimituskulun suuruus riippuu valitusta toimitustavasta. Yli 35e tilauksista emme peri toimituskulua.

Toimituskulut ovat:

Postin pakettiautomaatti: 7,90€
Matkahuollon pakettipiste: 6,90€
Schenkerin noutopiste: 4,50€
Tilaus toimitetaan asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen (pakettiautomaatti, Schenkerin noutopiste tai Matkahuollon noutopiste). Asiakkaiden tilaukset toimitetaan tilaajan tilauksen yhteydessä ilmoittaman osoitteen mukaiseen noutopisteeseen. Tilaaja vastaa toimitusosoitteen oikeellisuudesta.

Verkkokaupasta ostetun tuotteen voi palauttaa kuluitta 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta postitse asiakaspalautuksena. Tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja huolella pakattu. Mukaan tulee liittää kopio lähetysluettelosta tai kirje, josta ilmenee tilaajan nimi, osoite ja tilausnumero. Rahat palautetaan sille maksutavalle, jolla tilaus on tehty. Palautusosoite on:

Asiakaspalautus Sanoma Pro Oy c/o Porvoon Kirjakeskus Teollisuustie 4 06150 PORVOO

Palautukseen tarvittava postin sopimusnumero on: 630 424

Sanoma Prolla, jonka osana Oppi&ilo toimii, on oikeus periä noutamatta jätettyjen tilausten aiheuttamat kustannukset asiakkaalta.

Asiakas on palautuksen yhteydessä velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen.

5. Maksutavat

Verkkokaupassamme voi maksaa kaikkien yleisimpien suomalaisten pankkien pankkitunnuksilla, mobilepaylla tai maksukortilla.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Sanoma Prohon kohdan seitsemän mukaisesti.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

6. Tilausvahvistus

Tilausvahvistus lähetetään tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilaaja voi halutessaan tulostaa tilauslomakkeen ennen tilauksen lähettämistä.

7. Virheellinen toimitus

Sanoma Pro, jonka osana Oppi&ilo toimii, vastaa tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta. Mikäli toimitus on virheellinen tai tuote on vahingoittunut, tulee ilmoitus virheestä tehdä välittömästi asiakaspalveluun osoitteella asiakaspalvelu@sanomapro.fi tai puhelimitse 0203 91000. Mukaan tulee liittää kuvaus tuotteen virheestä. Asiakkaan on palautettava virheellisesti toimitetut tuotteet tai vahingoittunut tuote kohdan 4 mukaisena asiakaspalautuksena ilman aiheetonta viivästystä. Virhe korvataan kuluitta pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, tuotteesta maksettu hinta palautetaan tilaajalle, kun viallinen tuote on vastaanotettu palautuksena. Kuluttajalla on lakisääteinen oikeus saattaa riita kuluttajariitalautakuntaan tai vastaavaan elimeen.

8. Vastuunrajoitus

Sanoma Pro, jonka osana Oppi&ilo toimii, ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) tai vastaavan syyn aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.

Sanoma Pro ei vastaa tuotteissa olevien virheiden mahdollisesti aiheuttamista vahingoista. Sanoma Pro ei vastaa mahdollisista vahingoista, jotka johtuvat tuotteiden tai palveluiden käytöstä tai mistään välillisistä vahingoista.

9. Verkkosisältöjen ja tuotevalikoiman muuttaminen

Tilaajan tulee ennen tilauksen tekemistä tutustua voimassaoleviin tilausehtoihin Oppi&ilon verkkosivuilla.

Oppi&ilo kehittää verkkosisältöjään jatkuvasti, joten Oppi&ilo voi muuttaa Oppi&ilo verkkosivujen tai digitaalisten sisältöjen sisältöä tai lopettaa tuotteiden tarjoamisen verkkokaupassaan.

Verkkotilauksiin liittyviin tiedusteluihin vastaa Sanoma Pron asiakaspalvelu.
puhelin: 0203 91000
sähköposti: asiakaspalvelu@sanomapro.fi

10. Kuluttajasuoja ja muu lainsäädäntö

Näillä tilausehdoilla ei rajoiteta Asiakkaalle pakottavasta kuluttajalainsäädännöstä tai muusta pakottavasta lainsäädännöstä seuraavia oikeuksia.

Reklamaatio- ja virhetilanteissa Asiakas voi olla yhteydessä asiakaspalveluun arkisin klo 10.00 – 14.00 joko puhelimitse: 0203 91000, sähköpostitse: asiakaspalvelu@sanomapro.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Sanoman Pron ja Asiakkaan väliset mahdolliset erimielisyydet pyritään ratkaisemaan osapuolten välisillä neuvotteluilla. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sovintoon, riita ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa. Asiakas voi nostaa kanteen myös sen paikkakunnan alioikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on kotipaikka.

Riitatilanteissa kuluttajalla on mahdollisuus saattaa asia myös kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.